(رویترز) - مجلس نمایندگان ایالات متحده به رهبری دموکرات ها روز چهارشنبه رای دادند که اتهامات استیضاح رسمی علیه رئیس جمهور دونالد ترامپ را به مجلس سنا ارسال کنند ، جایی که میچ مک کانل ، رهبر اکثریت گفته است که وی به تبرئه همکار جمهوریخواه خود در یک محاکمه کمک می کند.

 

 

نمایندگان مجلس دموکرات ، که نماینده اکثریت مجلس هستند ، در 18 دسامبر به خطوط احزاب رأی دادند تا از ترامپ درباره معاملات وی با اوکراین استیضاح کنند.

 

آنچه در روزها و هفته های آینده می توان انتظار داشت:

 

16 ژانویه

 

پنجشنبه ساعت 12 بعد از ظهر EDT / 1700 GMT ، مدیران جدید منصوب شده مجلس ، كه ترامپ را تحت پیگرد قانونی قرار می دهند ، می خواهند به مجلس سنا بروند و قطعنامه انتصاب آنها و دو ماده استیضاح را كاملاً بخوانند.

 

این اتهامات می گوید که ترامپ از طریق فشار بر اوکراین برای تحقیق در مورد معاون رئیس جمهور سابق جو بایدن ، پیشرو در انتخابات ریاست جمهوری دموکرات برای سال 2020 سوءاستفاده کرده است و ترامپ مانع تلاش های کنگره برای کشف هرگونه تخلف است.

 

چاک شومر رهبر سناتور آمریكا ، چك شومر (D-NY) ، رهبر اکثریت میچ مک کانل (R-KY) و نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان مجلس (D-CA) با دیگر اعضای کنگره در طی یک مراسم مدال طلا به افتخار اسکلروز جانبی آمیوتروفیک نشستند. ) طرفدار و بازیکن سابق فوتبال نیواورلئان Saints استیو گلیسون در پایتخت ایالات متحده در واشنگتن ، ایالات متحده ، 15 ژانویه ، 2020. REUTERS / جاناتان ارنست

ساعت 2 بعد از ظهر روز پنجشنبه ، سنا مقاله استیضاح را در دست خواهد گرفت. چاک گراسلی ، سناتور طولانی مدت جمهوری خواه ، جان رابرتز ، رئیس دیوان عالی کشور به اتاق اعزام می شود. سپس روبرتز به عنوان داوران در سناتورها قسم می خورد.

 

از 21 ژانویه شروع می شود

 

مدیران مجلس پرونده خود را در برابر ترامپ ارائه خواهند داد ، و تیم حقوقی رئیس جمهور پاسخ خواهد داد که سناتورها به عنوان هیئت منصفه نشسته اند. مک کان اعلام کرده است که سنا شش روز در هفته جلسه خواهد داشت و فقط یکشنبه ها را تعطیل می کند.

 

سپس به سناتورها فرصت داده می شود تا سوالات را به هر طرف ارسال كنند.

 

مک کان گفته است که ، هنگامی که این اتهامات به طور رسمی به مجلس سنا ارسال شود ، وی قطعنامه ای را تصویب می کند که مقررات اولیه دادگاه را تعیین می کند اما تصمیمی درباره شنیدن از شاهدان به تعویق می اندازد.

 

مک کان هنوز پیش نویس قطعنامه منتشر نکرده است ، اما وی گفت که این شبیه به تصویب شده در ژانویه 1999 در جریان استیضاح رئیس جمهور پیشین دموکرات ، بیل کلینتون است.

 

این قطعنامه مهلت هایی را برای دادستان و دفاعیه برای ارائه "خلاصه دادرسی" که پرونده های آنها به صورت کتبی ارائه شده بود ، تعیین کرد. این قطعنامه همچنین 24 ساعت در اختیار نمایندگان هر یک از طرفین استدلالهای شفاهی قرار داده و 16 ساعت را برای سناتورها سؤال کرده است.

 

قطعنامه کلینتون که توسط مک ل ارجاع شده بود ، تأیید نکرده است که آیا شاهدان احضار می شوند. قطعنامه پیگیری این امکان را برای سه شاهد فراهم می کند که شهادت دهند در فیلم های ضبط شده ویدئویی که بعداً با رأی خط حزب به تصویب رسیدند.

 

نمایش پرده ای (2 تصویر)

اواخر ژانویه تا اوایل فوریه

 

دموکرات ها در جلسه دادگاه به شنیدن از شاهدان فشار می آورند. اگر قطعنامه مک کانل در مورد مقررات دادگاه اولیه اتخاذ شود ، همانطور که انتظار می رود ، سناتورها احتمالاً مدتی پس از شروع دادگاه درمورد اینکه آیا شهادت شاهد را بخواهند که توسط دموکرات ها ارائه شود ، رأی دهند. جمهوری خواهان می توانند به دنبال شهود خود نیز باشند ، هرچند کاخ سفید روز پنجشنبه گفت که فکر نمی کند شاهدان ضروری باشند.

 

سنا اکنون 53 جمهوری خواه ، 45 دموکرات و دو مستقل دارد که معمولاً با دموکرات ها رأی می دهند. این بدان معناست که چهار جمهوریخواه باید از حزب خط عبور کنند و برای درخواست شهادت شاهد ، به دموکرات ها بپیوندند.

 

دادگاه می تواند تا فوریه ادامه یابد ، وقتی آیووا و نیوهمپشایر اولین نامزدهای انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 را برگزار می کنند. این می تواند برای چهار سناتوری که به دنبال نامزدی دموکرات بودند ، مشکلات لجستیکی را ایجاد کند: برنی سندرز ، الیزابت وارن ، ایمی کلوبوچار و مایکل بنت.


365 انتخاب دموکرات ,مجلس ,قطعنامه ,ترامپ ,رئیس ,استیضاح ,رئیس جمهور ,ایالات متحده ,جمهوری خواه ,ریاست جمهوری ,شهادت شاهد ,انتخابات ریاست جمهوری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

انواع کاغذ دیواری برای تو تکنولوژی دنیا کاکو چت آموزش پرورش قارچ خوراکی دکمه ای ازدواج دایم چادری ها تیک ویدیو اندروید پرو | گلچینی از بهترین های اندروید بزرگترین وب سایت دانلود بازی های کنسول های قدیمی دلنوشته های یک عاشق